1.13.2013

Jennifer Lawrence outfits


Good morning babies! I'm sorry to have been missing these days. I´ve a lot homeworks for class and I´m not in my home, only to sleep. I hope that this week will be calmer. 
Today, I show you the style of Jennifer Lawrence. Do you like? I love this girl, she is so pretty, and in this moments, she is one of my favorite actresses. If you don´t know who is she, she was the protagonist of the film: The Hunger Games.
I hope that you can get some ideas of her style. Weel guys, If you want you can follow my blog on Bloglovin
Love!!
Buenos días preciosas!! Lo siento por estar desaparecida estos día, pero entre las clases, el gym, y que trabajo algunos días por las tardes, no paro ni un minuto, y sólo estoy en casa para dormir, espero que esta semana sea un poco más calmada. 
Hoy os traigo, el estilo de Jennifer Lawrence, me encanta esta chica, es preciosa ¿no os parece? En estos momentos se ha convertido en una de mis actrices favoritas, para los que no la conozcáis es la protagonista de la película ´´Los Juegos del Hambre``. 
Espero que os guste tanto como a mi chicos, Si queréis podéis seguir mi blog en Bloglovin. Muchos besitos a todos!!



Shirt, sleepers and bag: H&M Sunnies: Asos, Skirt: River Island.



Blazer: Mango, Shirt: New Look, Bag: Boohoo, Jeans: Buckle, Booties: Jeffrey Campbell, Sunnies: Rayban.


First dress: Mango Flats: Chicnova. Second dress: Topshop Sandals: Zara Third dress: Axparis, Sandals: Zara



Dress: Dorothy Perkins, Snake´s heels: Mango, Clutch: Styletread, Earrings: MaxandChloe



Jumpsuit: Bardot, Biker: Topshop, Hat: Otteny, Bag: Mango, Flats: Bardot





2 comments:

  1. Me encanta el estilo de esta chica! Siempre va genial!! Los outfit que nos propones son perfectos!!

    Animo con estos dias de mucho trabajo!!

    XoXo **

    http://jadore88.blogspot.fr/

    Te espero con un nuevo outfit post!!

    ReplyDelete
  2. es divina lo tiene todo .... me gustan los look que has publicado .. saludos
    www.basicosdearmario.blogspot.com

    ReplyDelete